Klachtenregeling

Heeft u een klacht?

Connect Assuradeuren besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van de dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Wij hebben een interne klachtenprocedure en we zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Wanneer u een klacht wilt melden dan vragen wij uw klacht onder vermelding van klacht Dorpspolis te sturen naar:

Connect Assuradeuren

T.a.v. de Directie
Postbus 4108
1620 HC  Hoorn

Of per e-mail naar: c.bennis@connect-assuradeuren.nl

Wanneer uw klacht in goede orde is ontvangen door Connect, dan ontvangt u binnen 3 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen na ontvangst, ontvangt u een eerste inhoudelijke reactie op uw klacht.

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U dient dat te doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen.

Kifid

Postbus 93257
2509 AG  Den Haag
Tel: 070 - 333 89 99
E-mail: info@kifid.nl

U kunt zich tevens tot de burgerlijke rechter wenden.

Klachten over verwerking persoonsgegevens kunt u voorleggen aan de Autoriteit Persoonsgegevens indien die door uw assurantietussenpersoon en/of Connect Assuradeuren niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost. www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.

Daar wordt uw vereniging en het hele dorp beter van